کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316404 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شکست رکورد ۳D Mark توسط کارت ASUS GTX Titan

3d mark

یکی از معروف‌ ترین اورکلاکر‌های دنیا به‌نام آندر یانگ (Andre yang) به‌تازگی با ثبت رکورد جدیدی در نرم‌افزار ۳D Mark 11 با استفاده از کارت گرافیک جدید شرکت ایسوس در صدر خبر‌های دنیای اورکلاک قرار گرفت. این اورکلاکر حرفه‌ای از سیستمی مجهز به پردازنده Core i7 3970X که فرکانس آن با استفاده از نیتروژن مایع تا ۵۷۰۰ مگاهرتز یافته بود و چهار کارت گرافیک ASUS GTX Titan که در حالت Four way SLI کار می‌کردند و فرکانس پردازنده گرافیکی آن‌ها با استفاده از بلاک‌های مسی پیشرفته و نیتروژن مایع از ۱۰۰۶ به ۱۴۱۱ مگاهرتز افزایش یافته بود استفاده کرد و توانست در حالت Xtreme نرم‌افزار ۳D Mark 11 امتیاز نهایی ۲۲۰۷۶ را به ثبت برساند (در این حالت امتیاز کسب شده در حالت Performance و Entry به ترتیب ۳۷۲۶۳ و ۳۶۶۵۸ بود).

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در این آزمایش از مادربورد Maximus V Extreme برای ثبت رکورد استفاده شده بود که از قابلیت‌ های بالایی در زمینه اورکلاکینگ برخوردار است. در آزمایش دیگری که یانگ و اورکلاکر حرفه‌ای دیگری به نام شامینو (Shamino) با استفاده از دو پردازنده گرافیکی GTX Titan در حالت SLI انجام دادند توانستند با استفاده از قطعات سخت‌افزاری بالا در بخش Fire Strike رکورد جهانی ۲۱۸۱۸ را به ثبت برساند.

کارت گرافیک ASUS GTX Titan که در حال حاضر، به‌علت ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود به‌عنوان قوی‌ ترین کارت گرافیک دنیا در بین علاقه‌مندان به محصولات کامپیوتری شناخته می‌شود برای نخستین‌ بار در کشور ایران در بازار کامپیوتری رضا از سوی دفتر ایسوس ایران رونمایی شد. به این منظور ایسوس از مدتی قبل از علاقه‌مندان به محصولات کامپیوتری دعوت کرد تا از نزدیک شانس استفاده از این کارت گرافیک گران‌قیمت و منحصر به‌فرد را داشته باشند.

تایتان در واقع نخستین کارت گرافیک در دنیا است که هم برای مصارف بازی و هم برای رندرینگ از قدرت مناسبی برخوردار است، به‌طوری که شرکت ان‌ویدیا به آن لقب ابرکامپیوتر را داده است. این کارت نسبت به کارت GTX680 تقریباً از هزار واحد سایه‌زنی بیشتر یعنی ۲۶۸۸ برخوردار است و در آن ۷۱۰۰ میلیون ترانزیستور استفاده شده که معادل دو برابر ترانزیستور کارت گرافیک GTX680 است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14779 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/18 تعداد مشاهده: 2264
سافت گذر